Ο ιδρυτής μας Johann Jacobs ανοίγει το πρώτο του κατάστημα στην πολύβουη πόλη της Βρέμης, ένα λιμάνι της Γερμανίας. Εκεί, πουλά καφέ, τσάι, σοκολάτες και μπισκότα και διακηρύττει ότι αποστολή του είναι να «παρέχει μόνο τα καλύτερα και πιο ποιοτικά προϊόντα σε λογικές τιμές».
Ο Johann Jacobs ανοίγει το πρώτο του καφεκοπτείο. Δίνει στους κατοίκους της Βρέμης μια πρώτη γεύση του απολαυστικού και αριστοτεχνικά καβουρδισμένου καφέ του.
Ο καφές Jacobs αρχίζει να προσφέρεται στα πιο πολυτελή ξενοδοχεία, εστιατόρια και θέρετρα κατά μήκος των βαλτικών ακτών της Γερμανίας. Με τα ατμόπλοια που διασχίζουν με ταχύτητες ρεκόρ τον Ατλαντικό, κάνει το πρώτο του ταξίδι στην Αμερική. Οι πιο απαιτητικοί καταναλωτές και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού έχουν πλέον τη δυνατότητα να γευτούν έναν καφέ ανώτερης ποιότητας.
Ο ανιψιός του Johann, Walther, ηλικίας 22 ετών, επιστρέφει από τις ΗΠΑ φέρνοντας μαζί του νέες και καινοτόμες ιδέες για την εταιρεία. Αποφασίζει να υιοθετήσει κομψές και εντυπωσιακές συσκευασίες, που προβάλλουν για πρώτη φορά το άρωμα του Jacobs. Με δημιουργικά σλόγκαν για το brand, καταφέρνει να χαράξει ανεξίτηλα το όνομα "Jacobs" στο μυαλό του κοινού. Στη Γερμανία, εισάγει έναν στόλο οχημάτων που παραδίδουν φρεσκοκαβουρδισμένο αρωματικό καφέ κατ' οίκον.
Μετά την καταστροφή του εργοστασίου Jacobs και τη διακοπή του εφοδιασμού στη διάρκεια του πολέμου, η ομαλή παραγωγή του καφέ μπορεί επιτέλους να αρχίσει ξανά. Η παραλαβή της πρώτης επίσημης μεταπολεμικής αποστολής 12 σάκων με κόκκους πράσινου καφέ από τον Walter αποτελεί ορόσημο.
Ο Walther Jacobs καθιερώνει το εμβληματικό σλόγκαν «wunderbar» με προωθητικές καμπάνιες και διαφημίσεις. Το 1957 κυκλοφορεί επίσης στην αγορά ο πρώτος στιγμιαίος καφές Jacobs – ο Mocca Press.
Ο γιος του Walther Klaus μπαίνει στην εταιρεία το 1962, φέρνοντας μια νέα εποχή ευημερίας. Με τη συμβολή του, εισάγονται νέα προϊόντα, συσκευασίες και ιδέες σε ανεξερεύνητες αγορές. Τα οχήματα μεταφοράς του καφέ Jacobs, βαμμένα στα εμβληματικά χρώματα του "μπάμπουρα" στα γερμανικά δρόμους, αποτελούν μια αξέχαστη εικόνα στις πόλεις.
Ο καφές Krönung καθιερώνεται ως ένας περιζήτητος καφές με αφοσιωμένους οπαδούς. Περιλαμβάνεται σε δέματα που αποστέλλονται με αγάπη σε συγγενείς και φίλους που ζουν στην Ανατολική Γερμανία. Το 1973, η άφιξη της Frau Sommer σηματοδοτεί την έναρξη μιας νέας εποχής, ως εμβληματικό πρόσωπο των διαφημιστικών εκστρατειών της Jacobs για τα επόμενα 12 χρόνια.
Το 1982, ο Klaus Jacobs ολοκληρώνει τη συγχώνευση του brand με την αγαπημένη ελβετική επιχείρηση σοκολάτας Suchard. Το ταξίδι για τη μετάβαση από οικογενειακή επιχείρηση σε διεθνές brand ξεκινά.
Το 1990 η Jacobs πωλείται στην Philip Morris, η οποία εντάσσει το brand στις δραστηριότητες της Kraft Jacobs Suchard. Η Jacobs εισχωρεί σε νέες αγορές, φέρνοντας την υπόσχεση ενός πραγματικά ποιοτικού καφέ στην πρώην Σοβιετική Ένωση, τη Μέση Ανατολή, την Αφρική και την Κεντρική Αμερική.
Η Kraft Foods γίνεται Mondelez International Inc. και εκχωρεί την επιχειρηματική δραστηριότητα του καφέ στο πλαίσιο μιας νέας συγχώνευσης με τη Sara Lee, για να δημιουργηθεί η Jacobs Douwe Egberts (JDE).
Το brand Jacobs προχωράει σε μια εναρμονισμένη ταυτότητα, ακολουθώντας την ισχυρή κύρια επωνυμία. Διατηρεί τη χρυσή του κορώνα, όπως όταν παρουσιάστηκε πριν από 50 χρόνια. Συνεχίζει να προσδίδει αξία στην καθημερινή ζωή, προσφέροντας στους ανθρώπους κάτι ξεχωριστό που μπορούν να απολαύσουν καθημερινά.
Η JDE συγχωνεύεται με την Peet’s Coffee για τη δημιουργία της JDE Peet’s, η οποία εισήχθη στο χρηματιστήριο του Άμστερνταμ τον Μάιο του 2020.
Είμαστε υπερήφανα μέλη του προγράμματος Common Grounds της JDE Peet’s. Διασφαλίζουμε ότι οι κόκκοι μας προέρχονται από υπεύθυνους προμηθευτές, ενώ παράλληλα στηρίζουμε τους αγρότες και τις κοινότητες στις περιοχές καλλιέργειας καφέ για να ευημερήσουν.